سخت افزار مناسب برای نرم افزار هلو-معرفی کدهای نرم افزار

سخت افزار مناسب برای نرم افزار هلو

هلو یکی از بهترین و پرطرفدارترین نرم‌افزارهای حسابداری ایرانی است که کاربری آسانی دارد؛ به طوری که کاربران غیرمتخصص نیز می‌توانند به راحتی با این نرم‌افزار ارتباط برقرار کنند. نرم افزار هلو از قابلیت‌ها و امکانات متنوعی برخوردار است و به پشتوانه همین خدمات توانسته است سهم زیادی از بازار را به دست بیاورد.

به گزارش کاماپرس، اطلاع از حداقل های سیستمی برای کدهای متفاوت برنامه هلو به ارتقای عملکرد نرم‌افزار کمک زیادی می‌کند. این نرم‌افزار دارای 4 نوع شرکتی، فروشگاهی، صنعتی و تولیدی است. در این بین، نرم‌افزار هلو شرکتی و فروشگاه از پرکاربرد بیشتری برخوردار هستند.

در ادامه این گزارش، سخت افزار مناسب برای نرم افزار هلو مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

حداقل‌های سیستمی برای نرم‌افزار هلو

برای راه‌اندازی نرم‌افزارهای سینگل هلو به رم حداقل 4 و سیستمی که بتواند ویندوز حداقل 10 را پشتیبانی کند، نیاز داریم. باید توجه داشت که سیستم‌هایی که دارای ویندوز xp هستند، نمی‌توانند این نرم‌افزار را اجرا کنند. در نرم‌افزارهای شبکه هلو به کابل‌کشی کابل LAN برای راه‌اندازی این نرم‌افزار نیازمندیم. به علاوه، حداقل‌های سیستمی برای نرم‌افزار شبکه هلو رم 8 و ویندوز 11 یا سرور است. مزیت استفاده از ویندوز سرور این است که امنیت شبکه را بسیار بالا می‌برد؛ به خصوص اگر مسئله دورکاری به فرآیند کاری اضافه شود، اکیداً توصیه می‌شود تا کاربران از ویندوز سرور استفاده کنند.

چنانچه کاربران نرم‌افزار هلو از قفل‌های قدیمی و سخت‌افزاری استفاده می‌کنند باید این قفل‌ها را در اختیار نمایندگی‌ها قرار بدهند تا از حالت سخت‌افزاری و فلش‌‌های USB به کارت‌های رجیستری نرم‌افزاری ارتقا پیدا کند. این کارت‌ها از طریق شماره موبایل، رجیستر می‌شوند.

مزایای تبدیل سخت‌افزار به نرم‌افزار هلو

احتمال شکستن، دزدیده شدن و یا گم شدن قفل‌های قدیمی و سخت‌افزاری همواره وجود دارد. به علاوه، این نوع قفل‌ها همیشه یک پورت USB مجزا نیاز داشتند و فضای زیادی از محیط را اشغال می‌کردند. همچنین، گاهی اوقات این قفل‌های سخت‌افزاری می‌سوختند و کاربر باید حداقل به مدت یک روز قفل را برای تعویض به نمایندگی تحویل می‌داد. اما خوشبختانه با ظهور قفل‌های نرم‌افزاری، تمام این معایب و مشکلات برطرف شده‌اند. با استفاده از این کارت‌ها یک کد پنج رقمی برای شماره موبایل ارسال می‌شود و کاربر به راحتی می‌تواند به نرم‌افزار دسترسی داشته باشد.

در ادامه، جزئیات انواع پرکاربرد نرم‌افزار هلو مورد بررسی قرار خواهد گرفت؛

 

نرم‌افزار هلو شرکتی چیست و چه کدهایی دارد؟

این نرم‌افزار اغلب توسط شرکت‌های بازرگانی کوچک و بزرگ مورد استفاده قرار می‌گیرد. زیرسیستم‌های نرم‌افزار شرکتی هلو شامل حسابداری، خزانه‌داری، بازرگانی و انبار بصورت عمومی و در مدلهای جدید شرکتهای بازرگانی، امکانات تخصصی حقوق و دستمزد و اموال نیز به پکیج نرم افزار اضافه شده و در همه حالات امکان اضافه شدن دورکاری امکانپذیر می‌باشد. در ادامه، حداقل های سیستمی برای کدهای متفاوت برنامه هلو شرکتی معرفی خواهد شد.

نرم‌افزار هلو شرکتی ساده (کد 21): این نسخه برنامه هلو برای مدیریت حسابداری شرکت‌های بازرگانی کوچک یا امور حسابداری شخصی مورد استفاده قرار می‌گیرد. کد 21 نرم افزار هلو تک کاربره بوده و نوع قفل آن کارتی یا نرم افزاری است.

نرم‌افزار هلو شرکتی متوسط (کد 22): با استفاده از این نرم‌افزار می‌توان از گزارشات مدیریتی و آماری شرکت در سطح متوسط استفاده کرد. این نسخه تک کاربره است.

نرم‌افزار هلو شرکتی پیشرفته (کد 23): از این نرم‌افزار برای مدیریت امور مالی و حسابداری در سطح پیشرفته استفاده می‌شود. چک و بانک، انبارداری، ثبت سند اتوماتیک و… از قابلیت‌های این نسخه است. این نسخه، تک کاربره بوده و دارای قفل نرم افزاری است.

نرم افزار هلو شرکتی شبکه (کد 25): این نرم‌افزار دوکاربره شبکه داخلی(کابل LAN) برای برای کسب و کارهای شرکتی بزرگ مناسب است. کد 25 نرم‌افزار هلو دارای قفل کارتی است.

نرم‌افزار هلو جامع (کد 41): این نسخه به عنوان کامل‌ترین نسخه نرم‌افزار هلو برای سهولت در انجام امور حسابداری تمام مشاغل طراحی شده است. این نرم‌افزار شامل تمام امکانات نرم افزار فروشگاهی، شرکتی و تولیدی میباشد و دارای قفل کارتی است.

نرم‌افزار هلو جامع تحت شبکه (کد 44): این نرم‌افزار چهار کاربره برای تمام صنوف قابل استفاده بوده و نرم‌افزار شامل تمام امکانات نرم افزار فروشگاهی، شرکتی و تولیدی میباشد که امکان دسترسی با سطح متفاوت را به صورت همزمان به سرور و کلاینت‌ها فراهم می‌کند.

 

نرم‌افزار هلو فروشگاهی و کدهای مختلف آن

این نرم‌افزار به طور خاص برای فروشگاه‌ها طراحی شده است. با استفاده از نرم‌افزار هلو فروشگاهی می‌توان علاوه بر معرفی کالا، انواع فاکتورها منجمله فاکتور تک فروشی را صادر کرد. همچنین، مدیریت انبار و انجام عملیات‌های مالی و حسابداری مختلف از دیگر قابلیت‌های این نرم‌افزار است.

نرم‌افزار هلو فروشگاهی ساده (کد 11): این نسخه تک کاربره برای استفاده در فروشگاه‌های کوچک کاربرد دارد و شامل فاکتور تک فروشی و انبار و طرف حساب میباشد و نوع قفل آن کارتی است.

نرم‌افزار هلو فروشگاهی متوسط (کد 12): کد 12 نرم‌افزار تک کاربره هلو برای سهولت در سیستم فروش و حسابداری فروشگاه‌هایی با تراکنش متوسط به بالا طراحی شده است. این نسخه دارای قفل کارتی است.

نرم‌افزار هلو فروشگاهی پیشرفته (کد 13): این نسخه، کامل‌ترین نسخه فروشگاهی نرم‌افزار حسابداری هلو است که امکانات ویژه آن شامل مرور حساب‌ها، دریافت انواع گزارشات، امکانات کامل پنل پیامکی، امکان پرینت بارکد و… را به کاربر می‌دهد. این نسخه تک کاربره بوده و به قفل کارتی مجهز است.

نرم‌افزار هلو فروشگاهی شبکه (کد ۱۵): وجه تمایز این نسخه با نسخه پیشرفته در دو کاربره بودن آن است. ضمن آن که می‌توان با پرداخت 10 درصد مبلغ نرم‌افزار به تعداد کاربران افزود.

بهتر است برای نرم‌افزارهای کمتر از 5 کاربر، CPU سیستم حداقل Core i3 Intel باشد و هارد حداقل 10 گیگابایت فضای خالی داشته باشد.

محاسب پرداز؛ نماینده رسمی شرکت هلو

این مجموعه محاسب پرداز هم‌اکنون، مورد تایید بیش از 5800 بنگاه اقتصادی و فعال بازار کسب و کار بوده و بیش از 2 هزار 700 پروژه را به ثمر رسانده است. بنابراین، چنانچه برای انجام امور مالی و حسابداری به کارشناسان و مشاوران خبره نیاز دارید و یا می‌خواهید نرم‌افزار حسابداری، سایت و فروشگاه اختصاصی خود را داشته باشید پیشنهاد می‌کنیم از تیم متخصص مجموعه محاسب پرداز حکمت کمک بگیرید. علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره 91008340-021 تماس بگیرند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا